Παρασκευή 27 Ιουλίου 2012

Ο ηθοποιός Μάρκος Σεφερλής μιλάει για την δύσκολη περίοδο της ζωή τους


Μ. Σεφερλής:" Χρώσταγα 600 χιλιάδες ευρώ. 

Δεν είχα να πάρω γάλα στο γιο μου"

19.07.2012

Ο ηθοποιός για μιλάει για την δύσκολη περίοδο της ζωή τους και βγάζει την πικρία του για τον Λάκη Λαζόπουλο.." 'Εχει περάσει το σύμπαν..των ηθοποιών στην εκπομπή του, εκτός από μένα"
Ο Μάρκος Σεφερλής μιλαέι στο ΕΓΩ και τον Γιάννη Βίτσα για τα δυο άσχημα χρόνια της ζωής του, για την συνεργασία του με την Χρύσα Ρώπα και για τον Λάκη Λαζόπουλο

 Είστε τρελαμένος με τον γιο σας...


Πιστεύω ότι κάθε πατέρας έτσι πρέπει να είναι με τα παιδιά του. Ο Χάρης ήρθε σε μια πολύ δύσκολη περίοδο της ζωής μου και με βοήθησε να προχωρήσω μπροστά. Ήμουν σε  απόγνωση. Θυμάμαι, είχα να πληρώσω 50 χιλιάδες ευρώ σε επιταγές, δεν είχα μια και με το που έμπαινα στο σπίτι τα ξεχνούσα όλα. Την επόμενη ημέρα, τρέχαμε να βρούμε με την Έλενα από φίλους και γνωστόυς χρήματα για να πληρώσουμε τις επιταγές. Βέβαια, μας στάθηκαν κάποιοι άνθρωποι.

50χιλιάδες ευρώ δεν είναι πολλά χρήματα;

Το θέατρο μόνο είχε φτάσει στα 600 χιλιάδες  ευρώ, που ήταν μοιρασμένα σε επιταγές-ξέχωρα τα μετρητά, γιατί, ό,τι είχα στην άκρη τα έβαλα μέσα. Έτρεχα να καλύψω χρέη 600 χιλιάδων.



Είχατε χρήματα να ζήσετε;

Όχι. Δεν είχα ούτε ένα ευρώ. Υπήρχαν ημέρες που δεν είχα χρήματα σχεδοόν ούτε για το γάλα του Χάρη. Ήταν φοβερό, ήταν δύσκολο και γι΄αυτό καταλαβαίνω τις ακραίες κινήσεις ανθρώπων σήμερα. 'Οταν δεν έχεις ούτε για το γάλα του παιδιού σου και μπρόστα σου δεν υπάρχει κάποιο φως, μπορείς ακόμα και κάτι ακραίο, είτε είς βάρος σου είτε εις βάρος κάποιων άλλων.

Υπήρξαν στιγμές που σκεφτήκατε  "θέλω να φύγω από τη ζωή";

Όχι. Ειδικά με τον ερχομό του Χάρη, δεν θα σκεπτόμουν ποτέ κάτι τέτοιο. Δεν είμαι τόσο δειλός να αφήσω πίσω μου μια γυναίκα και ένα παιδί να τα βγάλουν πέρα μόνοι τους. Απλώς προσπάθησα με κάθε τρόπο να φέρω τα πάνω κάτω.

 Πόσο καιρό διήρκησε αυτή η κατάσταση;
Δυο χρόνια. 'Επαιζα στην Άθηνα από Τετάρτη μέχρι Κυριακή και κάθε Δευτέρα και Τρίτη πήγαινε σε περιοδεία με το ίδιο, έργο, μαζί μετον Χάρη, που ήταν μωρό, για να μπορώ να βγάλω χρήματα και να πληρώνω τις επιταγές. Ήταν εξαντλητικό, δύσκολο, αλλά έφερε αποτέλεσμα.

Πριν από λίγο καιρό κυκλοφόρησε η φήμη ότι πρόκειται να συνεργαστείτε με τη Χρύσα Ρώπα.

Όχι. Δεν ξέρω οως βγήκε αυτή η φήμη. Δέχθηκα ένα τηλέφωνο από τη Χρύσα Ρώπα. Μου είπε ότι ήθελε να έρθει στο Δελφινάριο. Όμως, εγώ είχα κάνει τη διανομή, είχα επιλέξει τους ηθοποιούς και δεν υπήρχε θέση. Είναι μια ηθοποιός, αξίολογη , που εκτιμώ.



Επομένως αρνηθήκατε;

Είχαν γραφτεί τα νούμερα και δεν υπήρχε ρόλος για τη Χρύσα. Δεν μπορούσα να αλλάξω όλη την επιθεώρηση. Είχα προσλάβει ήδη τους ηθοποιούς και δεν ήταν σωστό να διώξω κάποιον. Δεν έγινε η κουβέντα πριν ξεκινήσω να γράφω. Ήταν έτοιμη η δουλειά. Ούτε ήθελα να προσλάβω κάποιον και να μην ξέρω τι θα κάνει ή να ανατρέψει όλη τη δουλειά.

Λάκης Λαζόπουλος... Δεν θα μπορούσατε να συνεργαστείτε;


Θα το ήθελα πολύ. Δεν νομίζω ότι θα έμπαινε ποτέ στη διαδικασία να συνεργαστούμε. Κάνουμε παρόμοια πράγματα. Δεν θεωρώ ότι θα ήμουν ποτέ στα σχέδια του, να με συμπεριλάβει στις παραστάσεις του. Έγω έχω δηλώσει το θαυμασμό μου στην ευφυϊα του και το ταλέντο του.

Σας έχει καλέσει ποτέ στην εκπομπή του;

Ποτέ. Αυτό κάτι λέει... Έχει καλέσει όλο τον κόσμο εκτός από εμένα.

Δεν σας στεναχώρησε αυτό;
'Οχι, καθόλου. Με έκανε να καταλάβω ότι είμαι διαφορετικός από όλους τους άλλους. Για κάποιο λόγο δεν με έχει προσκαλέσει, όταν έχει περάσει από την εκπομπή του το... σύπμαν των ηθοποιών. Κάποιος λόγος υπάρχει. Ο καθένας το εκλαμβάνει όπως νομίζει.

Διαβάστε ακόμη:
Μ. Σεφερλής: Διαφωνώ με συναδέλφους μου που κατεβαίνουν στην πολιτική!

Ο "Κασιδιάρης" και η "Κανέλλη" στο ΜΙΛΑ!

Μενεγάκη - Σεφερλής ...η πολυαναμενόμενη συνάντησή τους!
Το παράπονο του Σεφερλή για την ''αχάριστη'' Ελένη
Ο Μ. Σεφερλής σατιρίζει τα τηλεοπτικά παιχνίδια!
Έλυσαν την παρεξήγηση στον αέρα!
Σεφερλής: Ο Περρής με έκοψε από εκπομπή
_____________

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου