Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

Σταύρος Ζαλμάς: "Έχω βρεθεί κάτω από το όριο της φτώχειας..."



Ο Σταύρος Ζαλμάς έχει μάθει να λέει αλήθειες. Ο ηθοποιός μίλησε στο περιοδικό ΕΓΩ! για τα δύσκολα χρόνια της ζωής του, τις εποχές της μεγάλης φτώχειας, το θάνατο, το φόβο του πόνου, αλλά και την επιστροφή του στην τηλεόραση.




«Υπήρξα έως και πολύ φτωχός στη ζωή μου! Αλλά όταν κανείς ξεκινά τη ζωή του και προσπαθεί να πραγματοποιήσει τα όνειρά του και, εν πάση περιπτώσει, αγωνίζεται να ανοίξει το δρόμο του, χωρίς να έχει κεφάλαια από το σπίτι του, είναι λογικό να περάσει περιόδους φτώχειας. (...) Έχω βρεθεί αρκετές φορές κάτω από τα όρια της φτώχιας...» είπε ο Σταύρος Ζαλμάς ο οποίος αποκάλυψε και το πως ένιωσε μετά από ένα σοβαρό ατύχημα. «Δεν άλλαξε τη θεώρησή μου για τα πράγματα το ατύχημα. Δεν άλλαξα χαρακτήρα ή ιδιοσυγκρασία. Στην κοσμοθεωρία μου, δεν ήμουν μακριά από αυτό που υπέδειξε η επεξεργασία του γεγονότος.»



Ο ηθοποιός εξομολογήθηκε ότι φοβάται περισσότερο τον πόνο από το θάνατο, με την έννοια της ταλαιπωρίας, και όχι με την έννοια της λήξης της ζωής. Όσο για το τι ονειρεύεται; «Νομίζω ότι τα σημαντικά πράγματα τα έχω καταφέρει. Έγινα αυτό που ήθελα και μου δόθηκε η ευκαιρία, κάποιες φορές να δω τον εαυτό μου έτσι όπως ήλπιζα...»

_______________________________________________________________
http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=128179&catID=14

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου